torsdag den 28. juli 2011

Min første Giveaway! :)

Hej alle sammen!
Nu har jeg endelig fundet ud af, hvad jeg vil "giveaway"! For omkring et halvt år siden, bestilte jeg en bog online (Daggry) et par dage senere ankom den, og få uger senere, fik jeg endnu en, som jeg dog ikke havde betalt for. Jeg besluttede at beholde den, tænkte på at give den som gave eller sådan noget.
Men nu er den her så! Min første Giveaway!
Præmierne er bogen Daggry og nogle fede "Shutter Shades" købt i England. Der er både en 1. og en 2. præmie. !!Husk at skrive hvad du helst vil have!!
Hvis du efterlader en kommentar, får du ét lod.
Hvis du "følger mig" via Bloglovin´ eller Google et eller andet, får du to lodder.
Hvis du linker til min side i et blogindlæg, får du to lodder.
Hvis du linker til min side i dit "sidereel" på din blog, får du ét lod.

I alt seks lodder at hente, og min Giveaway slutter, når jeg har fået 30 faste læsere, enten på Bloglovin´ eller via Google. 
 Et billede af præmierne ;)




                                                                                  
Krydser fingrer for jer, og for at der er nogle deltagere :D Håber på det bedste :).

Knus og søde smil
Isavp

5 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne være med i din give-away :) Deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  2. Uh, her vil jeg da gerne deltage.
    Har lagt et link i siden af min blog, lavet et indlæg med link og er blevet fast læser af din blog. Glæder mig til at følge. :)
    Så det må vist blive 6 lodder.

    Line

    SvarSlet
  3. bare et lod! :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Skøn præmie, det ville især være dejligt at vinde bogen 'daggry'!

    Deltager med to lodder.

    caroline.gregersen@jubii.dk

    SvarSlet
  5. to lodder til mig, jeg følger dig via google friend connect :)
    vil gerne vinde den 1.præmie
    *krydser fingre*

    SvarSlet