lørdag den 30. juli 2011

Forfatterskole!!!!!

Jubiii! Imorgen sker det! Imorgen skal jeg på Forfatterskole ;). Og jeg skal være der (oppe i Nordjydeland) en hel uge :D! En hel uge, hvor jeg skal være sammen med en masse andre unge, der også brænder for at skrive. Det bliver en fed (og MEGA social) uge :)! Glæder mig simpelthen kodylt meget :D ! Men jeg tager min computer med, og skal nok sørge for at holde jer opdateret ;). Når min historie/novelle er færdig, får I self lov til at læse den her på siden (skal nok huske at lægge den ud).
Og så er jeg rigtig glad for, at der er nogle mennesker, der følger med i min giveaway. Også selvom det er ikke enormt mange. Måske kunne jeg skære slut"datoen" ned, til 25 bloglovin og/eller GFC brugere.
Det var alt for nu, men bare rolig, I skal nok få alle de saftige detaljer om hvor skønne de andre forfatterspirer er ;D. Indtil da...
knus og søde smil
Isavp 

3 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til dig :)

    Og bare rolig... der skal nok komme flere deltagere til din giveaway ed tiden :)

    SvarSlet
  2. Er det i Brønderslev? Det kiggede jeg nemlig også på, men så kom jeg jo ind permanent på den i Herlev :)
    Og BTW søde, du vandt Depend neglelakkerne (som jeg liiige skal låne, ikke?).

    Haha, hyg dig!
    Kram Lærke fra sprogrejsen.
    PS. Er ret beæret over at du bruger mit fantastiske udtryk 'Jydeland' :3

    SvarSlet
  3. Ej hvor du heldig(:
    Jeg elsker selv at skrive.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet