lørdag den 5. marts 2011

En meget kedelig uge...

Jeg ved godt at det ikke heeeelt er søndag endnu (for jeg opretter altid nye indlæg på en søndag,) men imorgen har jeg ikke rigtig tid, så jeg opretter den idag i stedet. Hele den her uge har, alt i alt, været meget god. Eller helt okay. Eller næsten, men ikke helt perfekt.
I mandags var jeg godt træt, for jeg var gået lidt sent i seng i weekenden. Men ellers var det meget rart at se de andre fjollerikker igen.
I tirsdags var en helt normal, mega kedelig dag, hvor jeg kunne sove længe som normalt.
I onsdags var også helt normal, mega kedelig, og jeg skulle til præst sammen med resten af klassen.
I torsdags prøvede jeg den nye deo, som jeg havde købt for to uger siden. Det var den mest spændende ting der skete hele dagen.
I fredags prøvede jeg en af mine parfumer, som jeg ikke har haft på et stykke tid. Jeg tror jeg kom lidt tættere på "Ham jeg er vild med", men jeg ved ikke helt. 
Og idag har jeg så besluttet mig for at sende en tilmelding til Forfatterskolen og så krydse fingre helt indtil 27. april. Jeg var næsten færdig med min SUPERGODE præsentation, da min mor kom, og jeg trykkede på minimér, hvorefter hele siden gik ned, og den slettede det hele!!! Og jeg mener, DET HELE!!!!!!
I aner ikke hvor sur jeg blev på min mor, og jeg er stadig lidt knotten, selvom jeg godt kan se at det delvis mvar min egen skyld, det også mest derfor jeg er muggen. Men så starter jeg bare forfra, når vreden har lagt sig engang. 
Imorgen skal jeg have taget et billede, der skal på min konfirmationsinvitation, og så skal jeg i kirke både klokken 9 og klokken 10.30. 
Og næste uge håber jeg bliver spændende, for vi har emneuge i skolen. Og både 8. og 9. klasserne skal lave en musical, og 7. klasse skal lave avis(er), hvilket jeg er helt oppe at køre over, mest fordi vi skal blandes på kryds og på tværs af klasserne, hvilket bliver en dejlig forandring (medmindre dem jeg kommer i gruppe med er totalt ubrugelige, og mega ukloge, så kan det godt være jeg får et par af mine anfald... hahaha xD) 
Jeg har besluttet at denne xD smiley er den eneste smiley jeg må lave gennem hele det her forløb, så hvis i ser en anden, pls ret mig!


Knus & søde smil fra Isavp 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar