torsdag den 10. marts 2011

Denne uge...

Denne uge har som skrevet før været en emneuge.
Jeg kom med i Kultur redaktionen, ved emnet Litteratur.
I starten tænkte jeg "åh nej," fordi jeg syntes emnet var så uoverskueligt, og redaktøren i min gruppe var J, som mindst af alt ligner en redaktør, men jeg vil nu alligevel skrive at hun i sidste ende klarede det flot.
Ellers så har der været fuld drøn på 5,30/4 og jeg synes selv, at jeg har været temmelig produktiv.
Som I alle derude kan se, så har det kun været 5 timer og 30 minutter hver eneste dag i 4 dage, men jeg kan love jer alle for, at der blev knoklet UTROLIGT meget! Heldigvis var det eneste vi manglede at gøre færdig idag vores kryds og tværs, hvilket dog, til alles overraskelse, var sværere end det lyder, og tog knap og nap hele dagen. Så det var godt at vi havde lavet alle de andre artikler færdige på forhånd.
Da jeg mødte op klokken otte i kantinen var jeg SÅ klar på at være journalist, og ville med det samme ud at interviewe, men min lærer stoppede mig, og sagde at det skulle vi vente med til på onsdag, hvilket FYI var igår.
Så hele dagen fandt jeg på gode spørgsmål og andre artikler, mens jeg bare ventede på at det blev onsdag, og da det så endelig blev det, var jeg SÅ meget ikke parat!
Jeg var overhyper, og ville interviewe alt og alle! Godt jeg havde LJ ved min side (til at fotografere i øvrigt) for ellers ville jeg have endt med aldrig at stoppe, og derfor aldrig at få artiklen i hus.
Så derfor skylder jeg dig en stor tak ,smukke.
Ellers bruger jeg bare fritiden på at se Desperate housewifes og True blood, mens jeg glæder mig til at se det endegyldige resultat af vores såkaldte Amagerskolen 24/7- Saftige Sager!
Og forresten, der blev også oprettet en Tv-avis, som vi også skal se nogle klip af, og hvis jeg ellers kan finde dem på intranettet, så sætter jeg det herind lidt senere. Vi skal selvfølgelig også se 8. og 9. klasses teaterstykke, Midt om natten, som mange af vores artikler er baseret på.

Knus og søde smil Isavp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar