lørdag den 19. februar 2011

Vinterferie... æv æv æv...

Nu er der kun to dage tilbage af vinterferien... suk.
Har bare slappet af og været sammen med nogle veninder, men synes jeg mangler en biograftur eller to?
Måske kan jeg overtale en af mine klassekammerater til at tage med ind i biffen og se "Alle for én"?
Der sker ikke rigtig noget spændende endnu, for klokken er lidt over halv eleve om morgenen, men skal nok skrive igen i aften.
Kender i forresten det, når man glemmer at logge af fra facebook, inden man lægger sig til at sove?
Og næste dag, er der bare en million kommentarer fra en million mennesker?
Og så bliver man nødt til at skrive "Undskyld glemte at logge af" en million gange?... suk. Det kender jeg alt til...
Jeg har en app på min mobil, der hver evig eneste dag fortæller mig hvad dagens ord er.
Idag er ordet: Eloign, der på dansk betyder fjern, eller at fjerne. Glæder mig til at få brugt ordet.
Ellers er der ikke så meget nyt på programmet, så ses...


Knus og søde smil fra Isavp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar