fredag den 18. februar 2011

Velkommen til min blog!

Hey alle sammen! Jeg hedder Isabel, men bliver mest kaldt Isa. Jeg er en pige på 13 år, der arbejder som omdeler, og som elsker at læse bøger. Nu lyder jeg nok som en mega stor nørd, men tro mig, jo mere I finder ud af om mig, jo mindre vil I synes jeg er det.
Jeg kan imidlertid godt lide at bruge tid på min hud, og på min krop. Derfor er denne blog nok mest til jer teenagepiger, der vil have nogle gode råd omkring det, at pleje sin hud osv.
Jeg kan også godt li´at shoppe, og følger meget med i hvilket tøj der er "in", og hvilket der er "yt".
Og jeg ved godt at I sikkert synes at farven på min blog nok er rimelig kikset, men jeg synes, der skal være nogle farver, der signalerer at jeg er en pige, og så er jeg nok også selv lidt piget. (Og så synes jeg også de der sorte og hvide farver var kedelige.)
Min familie er meget kompliceret, så jeg fortæller jeg lidt om den en anden gang. 
Ellers tror jeg, I har fået et godt indtryk af hvilken person jeg er, og jeg håber at I stadig er friske på at læse videre dag for dag i min blog.


Knus & søde smil fra Isavp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar